Hair goals


Ever since I was a teenager I loved to change my looks. Therefore extentions were a way to switch things up without damaging my own hair.

Couple of years later and more knowledge and experience  about extentions, the hair market amongs other aspects of this business, I am creating something that is bigger than myself. I really love this silky, wavy look. So easy & sexy and the quality is amazing! Stay tuned for more!


Seit ich ein Teenager war, habe ich es geliebt meine Haare/Aussehen zu verändern. Haarverlängerungen waren für mich eine Möglichkeit, einiges zu ändern, ohne mein Eigenhaar zu schädigen.

Einige Jahre später und mit mehr Wissen und Erfahrung über Haarverlängerungen, den Haarmarkt und anderen Aspekten dieses Geschäfts, erschaffe ich etwas, das grösser ist als ich selbst. Ich liebe das Seidige an diesem Haar. Wie findet ihr den Look? Schön wellig & natürlich – Qualität ist dazu noch 1A! Bleibt dran für mehr!

SHARE:


0 comments so far.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *